12e april 2012

2012-04-12 | 09:42:00
Har fått många frågor ang mig och olle, människor undrar hur jag kunde komma över honom så fort. Men de har missförstått allt! Jag kommer aldrig komma över honom helt. Det spelar ingen roll hur lång tid som går. Jag kommer alltid att stanna upp när jag hör en speciell sång eller känner en speciell lukt och tänka på honom. På oss (underbara oss).

Tyvärr funkar inte vi som pojkvän/flickvän idag och att jag tänker på honom ibland betyder inte att jag vill att vi ska vara tillsammans. Det betyder att jag så förbannat saknar de känslorna vi hade för varandra.

Olle och jag är fortfarande vänner, han är världens bästa grabb och kommer fortfarande vara en del av mitt liv. Nu släpper vi det hörreni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback