17e april 2012

2012-04-17 | 14:18:20
Godmorgon babys. Idag sov jag helt ärligt till halv 1, när hände det senast? Mår iallafall klart bättre idag än igår. Nu är det bara feber, förkyldning och halsen som är dåligt. Öronen är mycket bättre, jag börjar höra omvärlden mer och mer nu. Idag ska jag iallafall göra allt jag kan för att bli frisk. För imorgon är det onsdag, då är det skoldags för mig och jag vill inte missa lektionen. Verkar dock som att det inte bara är jag som är sjuk, krya på er till alla sjuklingar där ute!

Förövrigt så så fort jag blir frisk så kör jag på 100% träning, nu jävlar gäller det att tänka på att sommaren närmar sig (lite svårt då de förut haglade här - wazzup med det?) och bikinin måste sitta så bra som möjligt. Men trotts allt onyttigt i london så har jag faktiskt gått ner lite denna veckan också (FARVÄL MUSKLERNA!). Undra om denna veckas diet funkar; milkshake, äggsås och glass - inget vinnande koncept tror jag.

Nej men på riktigt så ska jag faktiskt ta tag i det. Så fort jag blir frisk så ska jag börja med att rensa kroppen. Sen försöka hitta någon diet som passar mig. Hatar ordet diet, folk tror typ att man ska börja äta barnmat eller något när man säger så. Men ja, jag ska  ändra min kost. Det låter kanske bättre! Aja. Nu ska jag ut med hundarna en sväng.

Bjuder på en bild på byxorna jag köpte i london, både de röda som ni ser och även ett par svarta. De kommer minst sagt att användas flitigt!

Kommentarer
Postat av: My

Kul att du är med i veckansblogg! :D



Skulle du vilja att jag gjorde ett inlägg om något speciellt på min blogg? då har du chansen att säga vad du vill jag ska skriva om.



klicka här under så står det lite mer om det.



http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/2012/april/onskeinlagg.html#comment

2012-04-17 @ 17:58:23
URL: http://mycorneliasofiakrave.blogg.se/
Postat av: Anna Brink

Snälla berätta vart du har köpt dom? Jag ha letat som en idiot efter just dom där här i Sverige efter att ha sett en tjej i dom!

2012-04-18 @ 00:16:13
URL: http://annabrink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback