18e april 2012

2012-04-18 | 10:31:22
Godmorgon! Vaknade runt 8 idag ut världens hemskaste dröm. Jag drömde en kärleksdröm med så sorgligt slut att jag på riktigt började gråta när jag vaknade. Borde sälja drömmen till han som skrev the notebook, han skulle nog gilla den. Hursomhelst. Är lite piggare idag, trotts att jag fortfarande har feber och är genomförkyld osv.

Sitter just nu och pillar med ansökan till gymnasiet. För er som missat så ska jag ju troligtvis byta gymnasie efter sommaren. Istället för att gå Scen och Musikal så ska jag försöka komma in på djurpark. Jag håller alla tummar och tår jag har att jag kommer in.

Sitter och funderar på om jag ska söka något 2a handsval eller inte, lär väl klura på den etttag. Nu ska jag upp och göra mig lite frukost och sen ut med hundarna. Solen skiner ute - JIPPI!

Kommentarer
Postat av: keilia

Kolla gärna in min träningsblogg och få lite tips och inspiration:D Du får även följa med på min resa mot body fitness 2013 :)

2012-04-18 @ 12:50:16
URL: http://fitforit.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback