19e april 2012

2012-04-19 | 23:24:24
hejsnopp. Förlåt för att bloggandet sugit idag, men jag har inte orkat slänga mig framför datorn förrän nu. Iallafall, åkte in till stan runt 2 och fikade/shoppade med cillsan. Fick med mig ett par trosor *fniss* och nippelscover som jag så snyggt kallar det. Alltså som klistermärken man sätter på bröstvårtorna - PERFEKT för mig som tycker att BH är det fulaste och obekvämaste som finns. Framförallt fulaste. Vem kom på den designen? Ska döda han.

Efter det har jag haft fulltfullt upp fram tills nu. Jag mår faktiskt rätt bra just nu, eller ja. jag har ingen feber iallafall = jag tycker att jag är frisk. Därför är morgondagen FULLBOKAD - LOVEIT. Upp vid kvart över 8 och sticka till stallet för att rida ett HÅRDPASS på ponnyn, han ska spy blod när jag är klar med honom. haha nej, men jag har bestämt mig för att höja ribban nu. Jag har utvecklats extremt mycket den senaste månden (utan att skryta) och då tänker jag ta honom med mig i steget.

Så nu ska jag försöka övertala mor min att köpa ett dyrt och fint träns till mig, med nytt bett som jag hoppas funkar bra på honom. BLIR HELT PIRR I MAGEN NÄR JAG TÄNKER PÅ DET. Min tok-hopp-ponny-pojk ska bli dressyrfjolla. Iallafall lite - nästa fredag ska jag träna för enligt mig en av världens roligaste tränare, då ska jag tvinga med mamma att ta bilder.

IALLAFALL. Efter stallet imorgon ska jag färga håret, sen packa en väska och in till staden. Byta lite kläder innan jag träffar anna för powerwalk, för att sen börja tagga till till kvällens bravader. En av sveriges snyggaste 19åring ska firas. Det blir nog riktigt kul skulle jag tro.



- försöker mobilblogga imorgon. Annars, ta hand om planeten jorden OCH KOM IHÅG att allt kan hända i rymden!
(vet ni föresten att årets julkalender är Greveholm 2 - jag är spektisk.. 2or brukar inte hålla måttet, men jag håller tummarna)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback