19e april 2012

2012-04-19 | 23:51:49

min tunga ser super äcklig ut på denna bild. Men det är den inte i verkligheten, jag lovar
- jag har själv smakat.

Annars blev jag precis väldigt glad, hittade min gamla "glöm aldrig detta" - bok. Där har jag skrivit ner sånt som jag aldrig får glömma (men glömt), saker folk sagt osv. Jag skrev genast ner "H's" nattprat - som hände för ett tag sedan, (HÄR) tänker på det ibland när jag vill dränka mig i toaletten. Jag skrattar lika mycket varje gång. SÅ KUL!

Aja. Kanske bjuder på några gobitar ifrån min "glöm aldrig detta" - bok någon vacker dag. Annars sitter jag och lyssnar på alldeles för sorgna låtar som han kent sjunger. Nu kom band of horses också, när en vän i usa gick igenom min ipod frågade hon mig " do you like horses?" - tyckte det var kul. Undra vad hon trodde det var för musik? Olika gnägg?

Nej, upp med hakorna nu ewelotta (om man ska bestämma vilka smeknamn man gillar mest ligger nog ewelotta iallafall på top 3, lagom fult och töntigt - precis som jag! ) nu ska jag bädda upp och nanna. Dröm sött loosers (näää. skoja bah)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback