1a april 2012

2012-04-01 | 20:44:08
Fick ett mail ifrån fin-fina erika här om dagen. "Jag har haft tråkigt och fixat en bloggdesign åt dig, ifall du vill ha den?" EH. JATACK. Att den var snyggast i världen var ju inte helt fel eller. För HUR fin är den inte?

Jag hoppade precis upp från badet, spenderade några timmar där. En perfekt söndagskväll helt enkelt. Imorgon är det måndag och jag ska in till stan tidigt och träna. Sen har jag inga mer planer för dagen, så jag ska spendera alldeles för många timmar i stallet. Rida ett hårt dressyrpass, gå en sväng med honom och träna lite frihetsdressyr.

Imorgon börjar jag om, det är nyfin blogg, ny vecka, träningsutmaningen och nya tag helt enkelt.
Jag är taggad till tusen, nu ska jag ner och hämta lite juice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback