20e april 2012

2012-04-20 | 21:50:42

jag sa på måndag, men jag är för taggad. IMORGON börjar mitt nya liv. Och det inviger jag med introduktionshelg på kolmården, HUR FÄTT? Jag är töntigt taggad, sitter och funderar på vad jag ska ha på mig. "Ha smidiga kläder, så du lätt kommer in och ut ur bamsedräkten" - jag är som ett barn dagen innan julafton. Känns konstigt, jag har varit på kolmårdens djurpark minst 2ggr/år sedan jag föddes, jag har sökt sommarjobb där 4ggr och nu ska jag tillbringa min sommar där. Kan inte tänka mig något bättre sommarjobb.

Nej, nu ska jag göra allt jag kan för att förbereda mitt "nya liv". Börjar med att slänga allt gammalt godis som jag har kvar sen länge, sen ska jag hämta ett måttband och mäta mig lite, sen fixa lite med mobilen och läsa lite texter på internet. Sen ska jag ta fula "före" bilder på mig själv, osminkad med skitigt hår och ful hållning och så ska jag se tjurig ut, såklart använder jag mig av någon gammal och ful bikini. Är det inte så man brukar göra? eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback