20e april 2012

2012-04-20 | 22:15:35
Okej. DÅ KÖR VI!!
(PINIT)

Startvikt: 61.6 kg
Midjemått osv vill jag hålla för mig själv, lite pinsamt är det ju faktiskt.. 

TANKE

Första 2 veckorna =
- INGA kolhydrater
- Försöka få i sig 1l vatten/dagen
- Träna minst 3h i gymmet/vecka
- Powerwalk varje dag
- Ingen läsk/alkohol
- fruktfruktfrukt

Fram till 15 juni =

- Ingen läsk
- Alkohol med måtta (höhö)
- Morötter och dipp okej på lördagar
- INGET godis/chips
- Gymmet 4dagar/veckan
- Powerwalk varje dag
- snålt med kolhydrater (men pga att jag tränar måste jag ändå få i mig några)
- fruktfruktfrukt
- 1l vaten/dagen

Kommentarer
Postat av: evelina

keso är människans bästa vän, hihihi. tips bara :)

2012-04-23 @ 13:58:26
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback