20e april 2012

2012-04-20 | 22:26:13
Har läst igenom lite på internet nu, men tyvärr så är jag ju så himlans kinkig när det gäller mat. Men pga att jag redan är väldigt liten i maten, kan t.ex inte dricka innan jag äter för då hinner jag bli mätt, en kopp fil är perfekt för att fylla min mage på morgonen osv så tänker jag att jag kör på GI. Den är smidig, den är lätt att arbeta med. Jag ska försöka äta mycket ägg, då det är gott, enkelt och nyttigt.

De dagarna jag inte tränar ska jag även försöka dricka en shake till lunch, men endast de dagarna jag inte tränar (eller ev. efter träningarna) då jag behöver få i mig mat när jag tränar. Så nu är jag redo.

Mitt första tips för att inte tappa motivationen är att fixa en bra bakgrundbild på mobilen, jag själv har denna:

skaplig motivation. Nu är det ju inte direkt så att denna kroppsform är mitt mål, jag är byggd på ett helt annat sätt. Men det ger än spark i baken iallafall. För vem vill inte se ut sådär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback