20e april 2012

2012-04-20 | 14:32:57

Nu är jag så jävla trött på det här, jag är sämre igen. Jag som skulle ut ikväll + "grill" party hos fransson. SUGER. Jag var taggad ju, men eftersom att jag ska jobba ute hela helgen så känner jag att jag inte kommer orka. Inte med denna feber.. Åh. finns inget värre än folk som kommer samma dag och säger att de inte kan, så gör jag det. Det suger verkligen, var riktigt sugen på en riktig utgång och dans-dans-daaansa. FJÄRT. Nu är jag på dåligt humör, ska slänga mig i soffan nu.

Gamal bild på mig och fransson, all kärlek till henne idag. HOPPAS KVÄLLEN BLI BRA, BÄTTRE - BÄST!!

Kommentarer
Postat av: evelina

puuuuussspuss påre!!

2012-04-23 @ 13:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback