25e april 2012

2012-04-25 | 17:57:38

De som känner mig väl vet vilken planeringstönt jag är. Jag älskar att ha grejer att se fram emot. Här kommer lite av sakerna jag planerat de kommande 1,5veckorna.

Imorgon: träffa Isabell, ta hand om aragorn, ut och äta med klassen.


Fredag: åka till Åby och träna med aragorn (tränaren var sjuk men ska åka dit ändå), jobba, ev ut och äta med mamma och pappa.

Lördag: jobba hela dagen

Söndag: jobba hela dagen

Måndag: jobba hela dagen + fira Valborg med tacos och filmmys tillsammans med finaste cilla

Tisdag: jobba x2

Onsdag: ta hand om aragorn, stan med Tilda (?)

Torsdag: modelljobb, ta hand om aragorn

Fredag: ta hand om aragorn

Lördag: A6 med Isabell, ta hand om aragorn, ut på krogen!

Söndag: Gå på kolmården med fina Erica + kick off med världens härligaste gäng på Kolmården.

Jag är taggad! Nu ska jag äta räkor.


Kommentarer
Postat av: erica lind

you rock girl! tagga tagga :D

2012-04-25 @ 20:21:51
URL: http://pikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback