26e april 2012

2012-04-26 | 22:46:02
Därför äger mitt liv:


- jag har världen bästa sommarjobb
- jag har världens finaste människor runt omkring mig
- jag har världens bästa familj som stöttar mig i allt
- jag har möjligheten att göra vad jag vill i mitt liv (t.ex usa resan)
- jag har världens finaste häst och två söta vovvar
- det finns människor som får mitt hjärta att slå lite snabbare
- jag är spontan och orädd, vilket innebär att jag kommer gå om gymnasiet efter sommaren.
"Man är inte färdiglärd förrän man har testat allt"
- jag ska göra mitt 4e "stora" modelljobb nästa vecka (!!!!)
- jag är den jag är
- allt äger - vinäger!!
- imorgon ska jag spendera alldles för många timmar med min 9åring


och så vill jag hylla världens bästa känsla:

- känslan av att folk kan lita på än.
när folk säger något "men säg inte det till någon" och man verkligen vet att man inte kommer säga det till någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback