27e april 2012

2012-04-27 | 19:55:08
Alltså jag kan verkligen inte sluta titta på bilderna på aragorn, SÅ SÖT. åh. titta på'n, min ponny-pojk! Ska verkligen jobba med honom nu när det börjar bli lite varmt, tänkte försöka rida .. NEH. HAHH, Antar att ni inte bryr er men jag är på G med min hästblogg, så snart ska ni få höra alla intressanta detaljer om ponnyn min.

Just nu sitter jag och chillar lite framför datorn, ska nog kolla på let's dance senare, mamma och pappa är ute och äter ikväll och jag är hemma och TAGGAR inför morgondagens jobb. Tänk, imorgon är min första dag på jobbet som jag har suktat efter sedan jag var 16 - HUR HÄRLIGT? Jag är nervös och taggad, mest nervös..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback