27e april 2012

2012-04-27 | 09:45:49
Startvikt: 61.6 kg
Efter 1 vecka: 60.6 kg

Exakt 1kg på en vecka, det får absolut godkänt ifrån mig. Trotts att jag fuskat med "dieten" 2ggr, men jag överlevde ju ändå! Idag är det fredag, ska först äta en frukost bestående av knäckemacka och yoghurt, sen ska jag mot stallet och pussa sönder min ponny och ta hand om honom ordentligt. Han fyller ju faktiskt 9 år idag, stora pojken!

Annars så skickade jag precis in min ansökan om att byta gymnasie, jag sökte:

1. Realgymnasiet - Djurpark
2. Realgymnasiet - Hästhållning

Jag är söndertaggad på båda två, och hästhållning vet jag rätt säkert att jag kommer in på,  även fast jag hoppas på djurpark.. Så hejdå fmg och hej realgymnasiet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback