2a april 2012

2012-04-02 | 17:44:24
Som jag skrev i förra inlägget så kollar jag väldigt mycket på hästanonser just nu. Jag tänker aldrig sälja min ponny-pojk, men jag vill ha något mer. Jag vill ha utmaning, så nu funderar jag på om jag har tid med en unghäst. Att köpa - utbilda - sälja. Just nu kollar jag på denna ståtliga herrn.



Nyss fyllda 4år och oinriden. Väldigt konstigt att han inte är inriden, men kul. Det bästa är ju att börja från början och eftersom att han är rätt "gammal" så är han klok i huvudet vilket gör att inridningen troligtvis går fortare än vad det normalt gör.

(oroa er inte. jag är på g med min hästblogg, så ni slipper sånahära inlägg snart)

Kommentarer
Postat av: - pouline △

sv: tack!!

2012-04-02 @ 18:27:19
URL: http://poulines.se
Postat av: Anonym

Ledsen syrran, men ingen i vår familj skulle ha hjärta att sälja ett sådant djur (pelle&oboy är undantag och jag skämms fortfarande idag )

2012-04-02 @ 21:34:45
Postat av: Anonym

Ledsen syrran, men ingen i vår familj skulle ha hjärta att sälja ett sådant djur (pelle&oboy är undantag och jag skämms fortfarande idag )

2012-04-02 @ 21:35:02
Postat av: ewelina

hahaha. fast jag tror det skulle bli annorlunda om man gick in med den inställningen, kanske? hah!

2012-04-02 @ 22:25:30
URL: http://anzelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback