30e april 2012

2012-04-30 | 23:27:40
Hejhopp, cillsan drog nyss och nu ska jag sova och tagga inför morgondagens jobbpass. Är rätt taggad faktiskt - hej jag älskar mitt jobb. Hur som helst, det var inte det jag skulle skriva.

Jag har tänkt på en sak, jag är en väldigt snäll person. Det är det inget tvivel om att jag är. Jag ställer upp i alla lägen, jag är positiv och hjälper människor bla..bla..bla och vet ni? Jag är så förbannat trött på att vara snäll. Att vara snäll måste vara det tråkigaste man kan vara. För vad får man tillbaka? INGENTING.

Det spelar ingen roll hur många gånger man ställer upp, hur mycket pengar man lånar ut, hur ofta man offrar sig eller hur fina födelsedagspresenter man köper, vissa människor behandlar än ändå som någon jävla fåne som de tror att de kan behandla hur fan de vill.
När får man någonsin något tillbaka?

Jag är verkligen inte ofta arg, senast jag blev riktigt arg var när min värdpappa pratade skit om olle, innan dess var det i midsommras om jag minns rätt. Hur som. Ibland rinner bägaren över och det har den gjort nu så därför tänkte jag svära åt lite människor.

FAN åt människor som tar än förgivet
FAN åt människor som bara tar och tar men ger aldrig något tillbaka
FAN åt människor som tror att de är mycket bättre än andra
FAN åt människor som tror att man kan behandla än hur som helst och sen räkna med än
FAN åt människor som inte bryr sig om att "ta hand" om den relationen man har
FAN åt människor som inte bryr sig
FAN åt människor som aldrig tar hand om folk
FAN åt människor som inte fattar..
FAN åt människor som bara tänker på sig själva

och framförallt.
FAN åt människor som yttnytjar snälla personer.




ps. 1. nu har jag skickat in ansökan till gymnasiet, känns nog bra.
ps. 2. blev inget av jobbet som ridklädesmodell..


Kommentarer
Postat av: Cilla

<3

2012-05-01 @ 08:01:50
Postat av: Julia

Precis allt det du skriver känner jag just nu. Det finns människor till allt.

2012-05-01 @ 11:22:32
URL: http://juliawinbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback