15e augusti 2012

2012-08-15 | 13:18:29

Skrev först ett inlägg om hur mycket jag längtade efter barn, men kände sen att jag inte ville skrämma iväg er. Istället tänkte jag skriva hur taggad jag är på livet! Jag har kommit igång med träningen och är super taggad på det. Två av mina bästa vänner ska åka iväg 2/3månader och under dessa månader ska jag kötta som fan. Jag börjat helt ny skola på måndag, ska prata lite med min mentor, försöka dra i några trådar och ändra om, och funkar det så kan detta bli så jävla jävla bra (berättar när jag vet om det går), jag flyttar ponnyn till ett supersnyggt och nybyggt stall i slutet av september och vad kan vara härligare än det? Ska även kolla lite med mitt företagside samt försöka skaffa jobb. Nej urs nu rullar det på, jag är super taggad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback