16e augusti 2012

2012-08-16 | 22:44:00

Hemma efter den galnaste dagen på länge. Herregud, jag kommer ha träningsvärk i magen av alla skratt. Emlan, min bästa macka!! Köpte massa fint, glömmer lätt bort men lite av det jag köpte var:


Två långtänger, en plattång, två tunikor, en klänning, en skinnjacka, 5block, pennor, en mappgrej till skolan, solbrillor, saltvattenspray, mobilskal, mobilplast, hörlurar, hårspray, hårnålar, whiteboard, mobilhållare, ridbyxor, ridjacka, hundleksaker, två lampor, saker till hästen, godis, strumpbyxor, underkläder, filmer och en onepiece. Har som sagt säkert glömt en massa grejer, ni kommer få se bilder efter hand.

 

Nu ska jag slänga mig framför datorn och titta på film. Imorgon är det jobb 11-17.30, sista "vanliga" jobbpasset, sen är det bara helger som gäller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback