27e augusti 2012

2012-08-27 | 20:27:05
Jag vet att bloggen suger nu, men har ingen inspiration och ingen lust alls. Jag lovar att bli bättre när livet kommer på fötter igen, men just nu får ni tas med mina tråkiga inlägg här.

Idag har jag iallafall haft 1h idrott i skolan, ätit världens godaste pannkakor på täppan till lunch med klassisarna + cillsan, gått på stan med cilla och shoppat fint samt tagit ett jobbigt beslut vilket kommer leda till tråkiga inlägg här i bloggen ett tag till.

Förövrigt nr
1. syster har flyttat hem *glad gubbe*
2. Ny design är på G, har mejlat mina förslag och tror det kommer bli superbra *glad gubbe*

Nu ska jag sätta på mig min onepiece och bre några knäckemackor till kvällsmat. Som pricken över I:t i detta lyckorus så får ni bilder på mig och aragorn under vårat sämsta ridpass någonsin, titta och njut. (Jag vet att jag sitter som en freaking kråka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback