2a augusti 2012

2012-08-02 | 13:14:23

Åh äntligen har augusti börjat!! Detta kommer bli en sån bra månad!! Den började ju redan igår, då jobbade jag hela dagen sen drog jag till Hugo och drack och rökte alldeles för mycket, dåligt av mig.. Idag är jag på jobbet, gör bort mig gång på gång och har as kul med världens bästa arbetskamrater. När jag sen slutar, ska jag och Erica till tropicariet - love it! Iallafall, mer i augusti då? Emilie och bea, mina new york kompisar och stannar över en helg då blir det utgång, kolmården, smultronstället och massa annat roligt, jag ska även till Ullared med fina Emelie, gå på ridläger, börja ny skola, min syster flyttar hem och massa annat kul. Woppa woppa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback