1e december 2012

2012-12-01 | 13:46:17
Ibland är det svårt att förstå hur bra man faktiskt har det. För visst, jag är just nu sjuk, jag har inget jobb, jag skulle vilja gå ner några kilon, jag har inte 3ans kanal på tvn och mitt rum är alldels för stökit. Men vad spelar sånt för roll egentligen?
 
- Jag har världens finaste vänner, som jag vet tar emot mig när jag faller.
- Jag har, på något konstigt sätt, lyckats få världens bästa kille att älska mig.
- Jag har en fin familj som stöttar mig i alla lägen.
- Jag har otroligt fina djur som ger mig massor utav kärlek.
- Jag går på en skola som jag trivs så himla mycket på.
- Jag är den jag är, jag står för allt jag gör, är orädd och snäll.
- Jag har hela livet framför mina fötter och jag kan göra vad jag vill med den tiden.
- Jag vet att pengar aldrig är något problem, utan det löser sig.
- Jag är stark i mig själv
- Jag kan rabbla upp 5389 punker till, hur som så är jag så otroligt lycklig faktiskt.
 
- 30 minuter senare -
 
Nej, plugga skulle jag ju göra idag? Än så länge har jag städat rummet och nu tittar jag på inspelningar ifrån Stockholms horse show. Senare ska jag rensa garderoben och färga håret. SEN plugga?  eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback