24e december 2012

2012-12-24 | 17:16:50
Åh. nu är kalle anka slut och paketen öppnade. Fick massa fint som träningskläder, smycken, presentkort, jacka, vantar mm. Och i januari tar mitt gymkort slut så då byts det ut. Mot vart vet jag inte än. Det står mellan friskis&svettis och actic. Actic för att det är ett bra gym, friskis&svettis för att då kan man alltid få sällskap. Den som lever får se helt enkelt. Jag vet att en ny sadel är på gång också. Får se det lite som en julklapp, för gratis är den då inte.. Nu är mamma och pappa ute med hundarna och snart ska vi äta lite julbord. MUMS. Det är så mysigt med julbord. Köttbullar och ägg... 
 
Imorgon kommer moster, morbror + kusin + kusin hit för att fira lite jul. Även då blir det julmat och paket. Nu ska jag lägga undan alla fina paket från sängen, testa alla nya kläder och må bra. För ja, just nu mår jag så himla bra. Och med nytt år, nytt träningskort och nya mål blir jag ännu mera taggad på livet. YES!! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback