27e december 2012

2012-12-27 | 23:26:00

Kommer, tack vare bästis, att börja med "otroligt onödig fakta om sex". Jag fick ju en bok med 600 faktapunkter, måste ju dela med mig! Nu kör vi!

- en man har i genomsnitt 7200 ejakulationer under sin livstid.

- i ventura, Kalifornien är det förbjudet för katter och hundar att ha sex utan tillstånd.

- en man ser i genomsnitt varje dag fem kvinnor han skulle vilja ha sex med.

- minkar har i genomsnitt sex i åtta timmar.

- att tillfälligt kväva eller strypa sig själv under masturbation, dödar mellan 250 och 1000 människor varje år.

- en "dork" är en valpenis. Valen ha världens största penis. Blåvalen är vinnaren med en tre och en halv meter lång penis, som är 30 cm i diameter.

- den mest upphetsande tidpunkten och årstiden för en man är på morgonen på hösten.

- sjuttiotvå procent av alla män erkänner att de har fantiserat om sina arbetskamrater.



Nu ska jag sova. Gissa vad jag ska göra imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback