29e december 2012

2012-12-29 | 15:03:19
Hur såg 2012 ut?
 
Här kommer lite fina minnen från året som varit!
 
Jag och pojken gick på min klass slutprojekt - en super bra musikal. Bra jobbat smusar!
 
 
Blev london med dessa brudar i fem dagar. Trotts att jag mestadels låg på hotellet med feber så blev det massa shopping, peter jöback i musikal och massa skratt.
 
Min ponny-pojk fyllde 9 år!
 
 

jag hade långt och fint hår.
 
Alla mina fina änglar plus ponken min tog studenten vilket ledde till en galen vecka med alldeles för mycket alkohol, tokigheter och skratt.
 
Sen kom sommaren och jag spenderade den på allra bästa sätt med världens roligaste jobb. Den spenderades också på landställena där jag myste och hade det trevligt med fina människor, familjen och sånt.
 
Fyllde 19 och var så himla häftig vilket ledde till ännu fler partyn och utgångar.
 
Var på roadtrip med dessa snyggingar samt erica där det blev göteborg, skara, jönköping och allt möjligt. Väldigt trevligt med tältning, alkohol, spökhistorier osv. Trevligt!
 
Det blev två triper till ullared under åren, en trip med fina emlan och en trip med joline, alex, erica och emlan. Blev massa fint inköpt och jag längtar redan tills nästa trip!
 
Haft super många partykvällar med tjejerna.
 
Jag började, som 19åring om 1an på gymnasiet på en djurparkslinje vilket är det bästa val jag tagit i hela mitt liv.
 
Jag har, under 2012 hittat min bästavän som jag ska följa genom eld och vatten, över land och haaav.
 
Detta var bara lite av alla roliga saker som hänt under 2012, det har kort och gott varit ett väldigt bra år. Får inte heller glömma en fin halloweenhelg, (alldeles för) många kvällar på texas, träningstimmar och timmar i stallet.
 
Nu börjar snart 2013, det börjar bra med nyårsfirande med mina favisar och 2års firande med pojken.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback