3e december 2012

2012-12-03 | 20:05:16

Förlåt, det har varit full rulle hela dagen. Det blev ett bra jobbmöte, så den 15e december blir det jobb för min och jolines del. Vi ska hjälpa till att hålla i ett event för barn när en ny möbelbutik öppnar (möbler för barn). Det blir nog roligt!

Innan mötet hann jag köpa lite julklappar, jag vet att jag skröt om att jag var klar med alla i november. Men det var jag också, men vem säger att man bara kan få en julklapp? Hittar man något bra så slår man till helt enkelt!

Nu kom jag precis hem, ska sätta igång och plugga och planera morgondagen där utvecklingssamtal, träning, mentorstid och plugg står på schemat. BRA.

Är förövrigt sugen på Ullared.. Synd att man inte har pengar bara.. I helgen ska jag söka jobb som fan! - se upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback