7e december 2012

2012-12-07 | 19:46:43
Nej, jag är inte död. Bara min mobil som inte vill låta mig skriva via bloggappen. Nu har jag precis kommit hem ifrån stallet. Min ponny var super busig, han ville ha ravange från igår (då han var nära på att kasta av mig) så han körde idag istället och lyckades. Vilket ledde till att jag drog med mig tränset i fallet. Och, några av er vet säkert hur roligt min ponny tycker att det är att springa löst? Så han sprang omkring i ridhuset i ca 10 minuter, bralla som bara fan och hoppade säkert 7 språng av sig själv. Ja då märker man att han tycker att det är kul iallafall!
 
Aja, när vi fick tag i honom var det bara upp och iväg. Självklart kom vi hem med en rosett! Nu ska jag duscha och byta klart och dra mot joline. Partyheter på gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback