10e februari 2012

2012-02-10 | 10:16:09
Sitter i skolan nu och väntar på lektionen. Blev inte så mycket träning idag pga skoskav. Mina älskade-älskade skor som kom igår är nog de obekvämaste jag någonsin burit. Inget plåster hade jag heller. Så efter 1km gående till gymmet från parkeringen så fick jag tre fina blåsor och spräckte de också. MUMS. Därav kunde jag inte heller ha mina träningsskor på mig, så de fick vänta i skåpet medans jag powerwalkade 3km innan jag drog mig till duschen. Sen va det ju bara att gå till skolan, har nu stoppat in massa papper som får agera plåster - inte så effektivt men bättre än inget. Snart är det musikteori - denna dag kunde ju faktiskt ha börjat lite bättre så att säga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback