12e februari 2012

2012-02-12 | 10:49:02

Varför måste jag alltid skada mig när jag dricker? Två dagar i rad va ingen hitt, förutom världens skoskav på båda fötterna (de bajsdyra skoskavsplåsterna hjälpte inte - de blev hål i de och blåsor under.. Mysigt!) och världens ondaste blåmärke så har jag ont i varje cm av min kropp. Fysatan. Känns som att jag blivit överkörd av ett tåg. Idag ska jag ta hand om mig själv, det blir en tripp till donken med fint sällskap, ligga i badet samt en sväng till stallet för att frisera min ponny som ser ut som en vildhäst just nu! Funderar på om jag ska vara med på bomträningen ikväll, är rätt ridsugen. Den som lever får se!


Kommentarer
Postat av: Hedda

dina skador slår fan inte min gumman - jag vaknade igår morse med en blå, svullen underläpp efter att nån snubbe uppenbarligen varit lite väl entusiastisk när vi pussades. den du!

2012-02-12 @ 21:21:54
Postat av: ewelina

hahahahaha, herregud! UNDERBART ^^

2012-02-12 @ 22:40:22
URL: http://anzelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback