14e februari 2012

2012-02-14 | 13:32:50
Jag håller nog på att bli sjuk, men det gör mig inte så mycket faktiskt. Jag vill egentligen tränatränaträna idag, men istället ska jag tillbringa hela eftermiddagen/kvällen med den bästa jag vet. MIN PONNY-POJK. Jag måste nog erkänna att ja faktiskt är en riktigt häst-tönt, att innanför min citygirl-fasad finns en bondbrud (haha. bonde-brud) som älskar att gå ut och gå med hundarna i pyamas på sommarlovsmornarna, hänga i stallet, bo med alla pensionärer här i jursla och bara inte bry sig ibland. Det är rätt skönt faktiskt. Men innan jag drar till stallet ska jag gosa lite med mina hundar, äta några av mina hjärtformade chokladbitar som jag fått och lukta på en roos som precis flyttat in i mitt rum. (oj. precis när jag skrev "rum" fick jag ett anfall - under sportlovet ska jag göra om på rummet! HELL YEAH!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback