16e februari 2012

2012-02-16 | 21:36:01

Imorgon är det fredag och det betyder slutet på denna vecka. Planerna för morgondagen var att dansadansa och dricka vitt vin tillsammans med mina vänner och massa andra maskklädda människor. Men pga att jag fortfarande inte är 100% frisk så struntar jag nog i det och blir hemma med familjen istället. Ska tillbringa några timmar med ponny-pojken också. Under sportlovet som kommer här nu ska jag tillbringa så mycket tid som möjligt med honom. Har blivit dåligt med sånt nu när det varit så kallt och så mycket. Tänker försöka att hitta tid att rida honom två gånger om dagen under nästa vecka. Han går om möjligt så sjukt mycket bättre då. Nu ska jag fortsätta att kolla på biggest looser och äta lite knäckemackor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback