18e februari 2012

2012-02-18 | 12:32:45
YES. det skulle regna idag. Bort med all snö. Men icke, istället snöar det som tusan. jag.vill.ha.sommar!


Bjuder därför på bilder från mina två landställen.
Första två bilderna på öjaby, vårat ställe i växjö, småland. En stor tomt i skogen med tre hus där vi äger ett och mormor och morfar ett och kusinerna ett. Superfint med sjötomt och nära stan trotts att det ligger i skogen.

Andra två är från världens finaste ställe, tylösand. Där vi har turen och har världens gulligaste stuga 100 meter från stranden. Oj. Jag längtar ihjäl mig efter tylösand. Världens bästa ställe med världens finaste och godaste restauranger. ååh. Hann inte åka dit förra sommaren men denna sommar ska jag se till att åka dit massor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback