19e februari 2012

2012-02-19 | 18:41:07

dåliga bilder på en total insmörjd tatuering. Men jag är nöjd. Lite små saker som nog ska fixas till (tror jag) men än så länge är jag nöjd! Längtar tills jag får se den ordentlig, när den är läkt och jag fixat mig lite mer. Gjorde det ont att tatuera sig? ALDRIG. Tänk såhär; när man sitter typ i en massagestol och något vibrerar, så efter ett tag så domnar det bort lite. Så kändes det. Inte alls farligt, jag är redo att göra mina andra två redan. Men de får väntas lite med.

Efter tatuerande av både mig melinda och hellrin så drog vi och åt lite skräpmat innan vi drog hem. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, kolla på ponnyakuten och slappa. Imorgon hoppas jag att jag kan träna. Men de sa att det inte skulle vara några problem. götttttt.

Kommentarer
Postat av: malin

okej om jag gör en lika dan för att den va så förbaskat fin ?! nee då, ska inte, men har lust ! :D

2012-02-19 @ 18:47:50
Postat av: ewelina

haha, tack finis :))

2012-02-19 @ 18:49:06
URL: http://anzelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback