19e februari 2012

2012-02-19 | 10:50:15


Haha, nervösa tjejen kunde inte sova inatt. Drömde om hur fel tatueringen blev och massa sånt. - haha! Idag är det söndag och eftersom att det är tatueringsdags vid ett tidan så kan jag inte göra så mycket efterråt. Men blir nog att fixa lite mer på rummet, dra en sväng till maxi och kolla på bomträningen som mamma ska vara med på. Egentligen är  jag hur sugen som helst på att vara med, men vågar inte riktigt pga tatueringen. Kan inte fatta att jag ska tatuera mig idag, jag har längtat efter det hur länge som helst.

Kommentarer
Postat av: erika

lova att visa bild på tatueringen sen! :D

2012-02-19 @ 10:54:56
URL: http://majimka.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback