20e februari 2012

2012-02-20 | 14:01:20

Nu kom jag precis hem från en långpromenad med hundarna. Nu ska jag förbi maxi och stallet en sväng och köpa lite saker som behövs inför kvällen samt hälsa på ponnyn lite. Mamma har honom idag, men det betyder ju inte att jag kan åka dit, gosgosgosa, mocka och fixa lite med grejerna. Det är precis vad jag tänker göra. Om jag kan få bebistuwa ur knät. hon är ju så himla söt den där "lilla" valpen, 10 månader är hon nu - och gulligast i världen. Hon sitter just nu och checkar in skärmen, hon har inte förstått sig på det hela tv/datorerna än. Vilket betyder att hon är en perfekt filmkompis, hon gillar nog SATC mer än jag gör. aah nu lägger hon huvudet på tangentbordet, dags att sluta skriva och klappa henne innan jag drar mot stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback