20e februari 2012

2012-02-20 | 17:37:44
Hejhopp. Kom precis hem från träningspass nr 2 - känns bra! Nu är klockan halv sex, mamma och pappa jobbar några timmar till så det blir att göra lite äggsås till kvällsmat. gottgottgott. Förövrigt börjar min tatuering klia lite nu, ihihih. Men det går över tills jag gifter mig. Nu ska det kokas ägg. Imorgon är det ikea med världens finaste isabell.

Ni vet när man har en vän som en gång i tiden var ens andra halva och det spelar ingen roll hur sällan man träffar människan, den är ändå en stor del av ens liv. Lite så är det när det gäller isabell, vi ses sällan (duktigare nu på senaste tiden) men jag kan ändå berätta allt för den tösen. Såna människor ska man vara rädd om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback