23e februari 2012

2012-02-23 | 14:24:42
hejhopp gummi snopp, träningen gick bra. Tränade på precis vad vi behöver träna på så visst var det kämpigt, men det gav helt klart resultat. Tyvärr blev det inga bilder då vi var i ridhuset och det ger rätt tråkiga bilder. Nu ska jag ut och gå i solen med hundarna innan det blir att göra sig lite lunch. En hamburgare vore väldigt gott känner jag så ska nog satsa på det. Men först ska jag smörja in tatueringarna, de har börjat bli lite skorpiga. Senare idag ska jag även skriva en önskelista till GHS. Man kan ju alltid hoppas..

Vet ni en rätt spännande grej som jag fick reda på här om dagen? Jag, mamma och pappa satt och pratade om studenten och pga usaresan så tar jag ju den ett år senare. Så det är lite mer än ett år kvar. Jag börjar iallafall säga lite vad som skulle vara bra att få i studentpresent. Då säger de att de redan håller på och fixar med min -jag menar whaaaat. Vad har de i kikaren egentligen? Jag blir ju jätte nyfiken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback