25e februari 2012

2012-02-25 | 20:37:29
förlåt för dåligt bloggande. Men har varit full rulle med hundpromenader, lunch på stan, isabell, hästen, leta efter bortsprungen hund, ätit knäckemackor och gråtit floder över min nya keps som min hund ÅT UPP. Förstår ni att Tuwa åt upp HELA skärmen av min nya älskade keps. Och finns det någon kvar på stan då? NEJ DET ÄR KLART DET INTE GÖR. jävla röv. Jag började verkligen stortjuta. cool tjej! Sen sprang hon bort när vi var ute och gick också och var borta säkert 15minuter i mörkret. Ja, idag var hon billig. Varför ska vi alltid köpa unga djur? Först var ellinor i trottsåldern, sen kom jag i den, sen kom hästen, sen kom alwa och nu tuwa. JAG ORKAR INTE.

Nu väntar jag på att mamma och pappa ska komma hem från götet, sitter och kollar på gladiatorerna. Pallar inte melodifestivalen, jävla skämt hela programet ju. Imorgon är det söndag och veckan har gått mot sitt slut. Härligt, nästa vecka ska jag komma igång med träningen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback