26e februari 2012

2012-02-26 | 09:36:00
Detta var lite av det som kom hem igår tillsammans med mamma och pappa:

Ska verkligen bli jätte intressant att titta på den där dvdn! - Få se om det är något att ha!


sjukt snygga skor - sköna är de också! Dessa kommer jag nog vänta med att använda i stallet (även med tanken på att jag ÄLSKAR mina stallskor och vill ha med mig de till graven) så dessa kan nog vara snygga till jeansshorts i sommar!


gottttttt.




Dessa borstar ska dels ge massage för hästen. Men de ska även få bort de där dammet som alltid sitter kvar + ge pälsen glans. Jag är ivrig att testa dessa!


Kom på att jag höll på att glömma de två viktigaste sakerna som köptes i göteborg. Nämligen en ny klippmaskin och en ny hästtranssport. "Den är 10cm bredare, bättre fönster och smidigare med hösegel istället för påse" sa pappa stolt. Han är allt söt han. Annars är det alltså precis som den gamla, fast 2år nyare. Fräscht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback