2a februari 2012

2012-02-02 | 17:27:14


bjuder på en video från i somras. Ursäkta skrattet lite där. Att tillägga är väl att botten är FULL med vassa stenar, stackarn. Och sen när han ska kasta en kotte på mig så stutsar den på ett träd och prickar honom istället. jag dör lite?

jag har lite bloggtorka som ni kanske märkt. Jag har även knäckerester mellan tänderna men det är inte så fräscht att ta upp här. Har inte ätit någonting sedan klockan tio så var rätt så hungrig nu kan jag säga er. Igår var det under 80st som var inne på bloggen - färre än någonsin. Vart tar ni vägen babys? Jag borde kanske vara lite roligare. Men svårt när det är mörkt ute hela tiden och man inte hitter fota saker. Jag längtar tills i sommar. Fick min klänning från nelly idag på posten, åker nog och hämtar den imorgon. Nu ska jag byta om och dra till stallet - behöver jag ens skriva att jag inte hinner träna idag? Har inte tränat sedan i söndags och jag är besviken på mig själv. Men denna vecka har jag varit sjuk + upptagen, det är väl en rätt bra anledning va? Kan inte förstå att det redan är fredag imorgon.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Hej, jag bara undrar hur många läsare du har i genomsnitt varje dag? Bra och rolig blogg, förresten!

2012-02-02 @ 18:11:58
Postat av: Evelina

oh, så söta så det är sjukt. Som en kärleksfilm.. jag är sur över att det inte är ni, det ska vara ni!

2012-02-02 @ 19:06:18
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback