4e februari 2012

2012-02-04 | 20:21:05


Kollade på sean banan förut på melodifestivalen och kände att nej det är faktiskt inte rätt ställe att vara "rolig" på - men vad vet jag egentligen?  Senast jag kollade på melodifestivalen kollade jag endast på Salem för att han får min mage helt pirrig med sitt läsp-ljud och lockiga hår. Och nu har han gått och gift sig. Är man tillåten att säga "det var bättre förr" trotts att man är 18 jordsnurr gammal??

Nej jag dissar melodifestivalen och lyssnar på fin musik istället,

Fast jag inte sett dig på så länge
Tänker jag på dej ibland
Det va nånting som fastna på mej
nåt som aldrig helt försvann


Den där Thåström är ju faktiskt ett geni.

Kommentarer
Postat av: Millah - mamma till Amilia ♥

Hej allt bra? :)

Har flera roliga tävlingar i bloggen: http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Var jätte gärna med och tävla! Ha det bra ★ Kram // Millah

2012-02-04 @ 21:42:59
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback