5e februari 2012

2012-02-05 | 16:14:59
Smidigt sickan. Klantade till det när jag bokade passet vilket ledde till att jag nu inte har någon plats och passet är fullbokat. BRA EWELOTTA (som min fina vän isabell en gång kallade mig). Vad ska jag göra av kvällen då? Känns ovärt att åka in till stan för att gymma. Ska ju ändå in till staden måndag,tisdag,onsdag, fredag och söndag nästa vecka - då ska jag träna plus torsdagen. HEJAHEJA. Nu ska jag göra mig lite lunch och ta tag i mitt liv. Jag älskar att man får slappa sönder på söndagar utan dåligt samvete! Jag funderar på om det är dags att tatuera sig snart. japp - första mars ska jag se till att tatuera mig. Jag har fyra tatueringar som jag vill göra (eller 10 - beror på hur man ser det). Det kommer bli så nedrans snyggt. Vill dock inte säga vad jag ska göra än, ni får se när det väl blir av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback