6e februari 2012

2012-02-06 | 17:17:35
Red ute i paddocken idag på min ponny-pojk. Tog det rätt lugnt eftersom det blev 90minuters pass igår, därför blev det stritt och trav i 40 minuter väldigt låg i form för att verkligen få upp ryggen lite mer. Jag vill ju gärna ha honom lite högre och samlad men idag red jag helt tvärtom vilket kändes bra för dagen. Nu står jag i valet och kvalet - träna eller inte? Tror träningen får vänta tills imorgon (fyfan va dålig jag är som skjuter upp det hela tiden) men jag hatar att träna när man inte är 100 - nej det får vänta tills imorgon. Ikväll blir det liksom många andra kvällar hemmaspa med olja i håret, ansiktsmask och lite sånt. Hoppas även på lite sällskap till kvällen. Imorgon är det tisdag och jag är taggad på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback