9e februari 2012

2012-02-09 | 14:50:55
Fem dagar kvar tills alla hjärtans dag - är alla par taggade? Jag har lite blandade åsikter om alla hjärtans dag, visst är tanken fin. Men egentligen ska man ju faktiskt inte behöva ha en anledning till att skämma bort sin älskade. Men visst är det alltid mysigt att bli uppvaktad, det spelar ingen roll om det är den 6e juni eller 14e februari.

Hur som helst, bilarna är upptagna hela dagen. JAG ÄR FAST I EN VILLA I JURSLA. Men jag överlever faktiskt. Jag har fixar lite på rummet, gjort läxor och kollat på film. Ibland får man faktist ta det lugnt. Jag hoppas på att någon bil är tillbaka tills halv sju, tyvärr tror jag chansen är rätt liten. Men man kan ju alltid hoppas! Jag har en rolig nyhet att berätta - men det får ni veta om någon timme.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla hjärtans dag är inte till för par, den dagen är till för att vara bland folk man älskar. Att känna kärlek, från mamma pappa syster eller pojkvän spelar ingen roll. Presenter är bara patetiskt ändå, det finns andra sätt att visa att man älskar någon än att lägga ut pengar! Ryck upp dig ewe, baka några fina muffins och ha kaffet klart när mamma och pappa kommer hem, det är kärlek för alla hjärtans dag!

Ta hand om dig!

Pussar från rikis!

2012-02-09 @ 16:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback