9e februari 2012

2012-02-09 | 15:00:05

Igår hade jag telefonaudition med kolmårdens djurpark. DVS första steget i att få jobbet. Och jag kom vidare till nästa steg. Den 6e mars är det gruppintervju och det är massor som ska fixas innan dess. Arbetsbetyg från några ställen, skriva ut skolbetyg, skriva lite vad man tror menas med "service i världsklass" samt skriva om man själv jobbat på något liknande sätt. Jag är taggad, jag har sökt jobb på kolmården sedan jag var 16 år. Är detta sommaren kanske?


Kommentarer
Postat av: tilda

you go girl!

2012-02-09 @ 20:27:36
Postat av: elin

Så kuuul =D

vet ej hur gammal du nu är, men är man envis så ska man ju lyckas någon gång. (Y)

Vad fick du för typ av frågor på din telefonaudition?

Ska nämligen också ha det men inte på exakt samma ställe :) tacksam för svar!

Lycka till!

2012-02-13 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback