6e februari 2012

2012-02-06 | 19:46:42

Fyfan va jag är glassigt jag har det igentligen. Jag älskar mitt liv just nu då jag har hur mycket tid som helst att umgås med mina fina vänner, aldrig behöver stressa med ponny-pojken, kan ta långa morgonpromenader med hundarna i solskenet, kan ha timmlånga telefonsamtal utan att känna stress, kan ligga hela förmiddagen framför datorn utan att ha dåligt samvete. Jag känner mig som en riktig bloggare - skriver på bloggen och bara glassar runt. Jag ska utan tvekan börja använda min kamera massor nu så att bloggen blir lite roligare. Det är två saker som saknas i mitt liv just nu, och det ena är vår. Jag orkar inte mörker och kyla längre, jag vill ha jeansjacka och högklackat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback