21 Januari 2012

2012-01-21 | 16:29:13
Åh. jag är så himla träningssugen. Men har skrivit ett löfte med mig själv att jag inte får gå till gymmet på lördagar. Kroppen måste ju få någon dag att vila upp sig. Lördag är faktiskt min "äta vad du vill" - dag. Rätt skönt faktiskt, har börjat dagen än så länge med ljust bröd till frukost och cheeseburgare till lunch. VÄRT. Funderar på om jag ska åka och köpa mig lite godis inför kvällen, förutom den lilla djungelvrålspåsen i mitten av förra veckan så har jag inte ätit något godis på säkert tre veckor (?). JA - ikväll ska jag köpa godis. Det är man faktiskt värd någongång då och då.

Kommentarer
Postat av: Evelina

DU är snygg!

2012-01-21 @ 17:11:57
URL: http://evelinaffransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback