25e januari 2012

2012-01-25 | 21:43:12



Jag menar, vad ska jag säga egentligen? Jag älskar älskar älskar zumba. Förutom tjejen som tror hon är snygg och gör omänskliga "miiner" i spegeln för att försöka se ännu snyggare ut och hon som inte ens kan gå i takt så är det det absolut roligaste jag vet. (serisöst. jag kan inte ens kolla på den där konstiga människan, jag DÖR av skratt).

Nästa vecka är sista gången med hannah - sen byter vi ledare och jag är orolig. Men jag hoppas på det bästa. Dagens träning gick iallafall jättebra, jag är rätt svag i ryggen - nivet där hållningen sitter - DÄR är jag så himla svag. Men det är bra att träna det. För det är bra både i ridningen och övrigt.

Jag känner annars att jag orkar mer nu än innan. Nu bokade jag precis en dansträning imorgon. Jag är tagg-taggad. Vet ni vad det bästa är? Det bästa är att jag för första gången sedan usa verkligen kommit igång med träningen och jag är så HIMLA stolt över mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback