26e januari 2012

2012-01-26 | 15:50:51
Världens trevligaste lunch med isabell på stan - vi satt i över 2.5 timmar sen var hon tvungen att springa till sin lektion. Jätte mysigt att prata om allt som hänt sedan sist (vilket var rätt mycket). Efter hon dragit gick jag en sväng på stan och köpte mig ett par byxor och ett linne innan jag drog hem för att hitta något som kan få tiden att gå.

Vilket fick mig att sätta mig här och fundera lite på vad som egentligen styr ens val i livet. Hur vet man vad som är rätt? Hur vet man vad man vill? Kan det vara så att det man vill inte är rätt? Och vad är då bäst att göra? Ska man följa sitt hjärta eller sitt huvud?

Kommentarer
Postat av: Linn

jag vet! det borde vi.. :)

2012-01-26 @ 16:46:25
URL: http://linnlyback.webblogg.se/
Postat av: bell

jättekul att ses igen!! :)



blev ju nyfiken om jag planterade funderingarna haha :)

gå på magkänslan, eller var den ok i mitt fall...? :)allt ordnar sig ju som vi brukade säga!!!

2012-01-26 @ 20:05:10
Postat av: ewelina

ja det var det verkligen :)



det började där, sen byggdes det på lite under eftermiddagen :) Ja, allt ordnar sig faktiskt :))

2012-01-26 @ 20:19:40
URL: http://anzelius.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback