27e januari 2012

2012-01-27 | 08:35:53
hej bloggen. Jag sitter just nu i skolan, klockan är halv nio och jag har suttit här i typ 30 minuter. Men vad gör det om hundra år? Om 30 minuter börjar föreläsningen och jag undrar hur jag ska överleva. JAG ÄR SÅ SJUKT VARM. Ändå har jag typ t-shirt och leggins på mig (HAHA fult det låter) plus endast en jeansjacka för utomhusaktiviteterna. Jobbigt läge det där..  Okej, det här blev nog världens ointressantaste inlägg - men just nu gör jag allt för att få tiden att gå fortare. Bäst jag slutar - försöker lägga upp lite mobilinlägg under dagen om jag hinner!

Kommentarer
Postat av: m

Hej, jag har precis suttit och läst igenom din gamla blogg, från tiden du var USA. Jag sitter just nu i samma sits som du gjorde, jag är i USA för en termin och känner igen mig så mycket i allt du skrev. Skulle du kunna maila mig eller något? Jag vill så gärna prata med någon som varit i samma sits själv, som förstår. Kram

2012-01-27 @ 14:56:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback