28e januari 2012

2012-01-28 | 23:25:15
Lördagen går mot sitt slut, det blev en lugn lördagskväll denna gång - men ville inte riktigt lämna mamma ensam hemma heller. Så det var rätt okej. Nu är jag taggad inför morgondagen. Det är söndag på gång vilket betyder; ge er receptet på äggsås, äntligen få träna afro/zumba - passet som blir fullbokat på tre timmar, stallmöte, hemmaspa, solarium och ev träffa lite människor. HEY BABE. Det känns rätt skönt. Jag älskar att jag inte har söndagsångest. Och jag älskar att min vardag inte består av rutiner. Har precis anmält mig till ett infomöte ang "start up" - utbildning på att starta eget företag. JAG ÄR PÅ GÅNG. Nu ska jag borsta tänderna sen ska jag kolla på lite SATC avsnitt. Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

Sv: Gud va läskigt, jag har haft kontakt med andra som också vetat att han stod där och alla dom sa att det låg i umeå x) haha :P

2012-01-29 @ 07:39:50
URL: http://baraacarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback